Arquivo

Millo-Verde-Port
Millo Verde

2015 Identidade visual e envase para un produto único: empanada tradicional de millo corvo. Eva e Patricia, dúas irmás cun forte compromiso social, deciden iniciar un proxecto de desenvolvemento rural que proporcione unha saída laboral para elas e para as mulleres da súa contorna. Para elo, deciden...

Iglesias-00_tn2
Iglesias.
Panadería Pastelería

2006 - 2016 Identidade visual corporativa para unha empresa familiar do Morrazo. Unha pequena panadaría que comeza a súa actividade no ano 1962 en Aldán é hoxe líder do sur de Galicia no seu sector. Manter unha elaboración artesanal apoiada nas máis modernas tecnoloxías e apostar...

MBeat-01_tn
MBeat

2013 Identidade visual corporativa e embalaxe dun dispositivo tecnolóxico do sector sanitario. MBeat é un dispositivo médico portátil de última xeración creado pola compañía biomédica Imaxdi que permite o acceso aos datos biomédicos dun paciente de forma inmediata, desde un dispositivo móbil e a través de calquera...