Arquivo

Grupo Nueva Pescanova

2017 Identidade visual corporativa para o grupo de empresas da multinacional galega. Grupo Nueva Pescanova, especializada en produtos refrixerados e conxelados procedentes do mar, está entre as dez primeiras compañías pesqueiras do mundo. A estratexia de marca dictada pola compañía estableceu dous condicionantes clave no deseño da...

Campaña “Sentido Común”

2017 A Mesa pola Normalización Lingüística presenta unha ILP (Iniciativa Lexislativa Popular) no Parlamento de Galicia solicitando unha lexislación que garanta o dereito á información e á atención en galego no ámbito socioeconómico. A campaña “Sentido Común” ten dous obxectivos principais. Por unha banda, comunicar a presentación...

Emporium

2016 Identidade visual para a exposición da historia da cidade. Emporium presenta mil anos de relacións comerciais de Vigo desde a Prehistoria ata a chegada dos árabes á Península. Mil anos nos que Vigo xoga un papel destacado na comunicación marítima do noroeste peninsular co resto...

Afundación

2017 Deseño e maquetación do sitio web de Afundación (Fundación Galicia Obra Social), unha institución galega privada e sen ánimo de lucro, principal axente de responsabilidade social corporativa da entidade financeira Abanca. Un proxecto complexo pola súa dimensión e porque está dirixido a públicos moi diferentes. Unha...

Momente

2016 Identidade visual para un centro de saúde integrativa en Vigo. Natalia é unha fisioterapeuta que entende o corpo, o movemento e a saúde dende unha perspectiva global e dende o coñecemento dun mesmo. No seu centro integra diferentes métodos de tratamento, técnicas e disciplinas para dar...

Karkasa

2014 - 2016 Creación de marca verbal e gráfica para unha tenda de accesorios para dispositivos móviles. A nosa proposta foi un nome moi descritivo para relacionar directamente a marca cos produtos que vende, e establecemos unha linguaxe moi directa e cercana co cliente, resaltando o...

Millo Verde

2015 Identidade visual e envase para un produto único: empanada tradicional de millo corvo. Eva e Patricia, dúas irmás cun forte compromiso social, deciden iniciar un proxecto de desenvolvemento rural que proporcione unha saída laboral para elas e para as mulleres da súa contorna. Para elo, deciden...

MÁS MÉTODO

2014 Identidade visual para unha consultora que nace coa idea de ofrecer, tanto a emprendedores como a empresas, coñecemento e apoio para a mellor xestión dos seus negocios e ideas. A súa proposta é dinámica, metódica e resolutiva, cun método de traballo innovador, didáctico e creativo....

Iglesias.
Panadería Pastelería

2006 - 2016 Identidade visual corporativa para unha empresa familiar do Morrazo. Unha pequena panadaría que comeza a súa actividade no ano 1962 en Aldán é hoxe líder do sur de Galicia no seu sector. Manter unha elaboración artesanal apoiada nas máis modernas tecnoloxías e apostar...

MBeat

2013 Identidade visual corporativa e embalaxe dun dispositivo tecnolóxico do sector sanitario. MBeat é un dispositivo médico portátil de última xeración creado pola compañía biomédica Imaxdi que permite o acceso aos datos biomédicos dun paciente de forma inmediata, desde un dispositivo móbil e a través de calquera...